torsdag 12 maj 2011

torsdag

Då var det torsdag! Imorgon åker min kära mamma till spanien i en vecka. Detta innebär att jag fått ansvaret över hundarna. Det känns lite sisdär. Kommer kännas lite begränsat. Men det kommer nog gå bra. Hoppas även att hennes flygresa går bra, är ju den välkända otursdagen imorgon, fredag den trettonde!!! Kan bara vänta mig det värsta.. nääee huvva!!

Nä, men imorse när jag kom hem från jimpan drog jag och mami till stan en snabbis. Besökte föresten smygpremiären igår av skobutikerna, mycket folk och mycket skor!! Men jag köpte inget, har som sagt inga pengar. Idag när vi var på stan var mamma snäll och köpte ett par sol glajjor till mig, egentligen hade hon tänkt att köpa nå skor till mig, men då hitta jag inga jag ville haaaaaa... sååååååå typiskt. Ville inte heller bara ta nå skor bara för att, då lär det säkerligen inte ens användas. Men men... drog ut och glassade med krille och jimpan en stund, åt lite glass och njöt av fin vädret. Nu ska jag se esc och hoppas på att saade går vidare, tjong

Inga kommentarer: