onsdag 25 maj 2011

Lååååång klänning

Känns som att jag hunnit med mycket både idag och igår! Gårdagen började ganska turbulent men efter att allt var ordnat igen så drog jag till jimmy där jag spenderade resten utav dagen och natten för den delen, trevligt=) Vi vaknade väldigt tidigt men det var ändå ganska skönt, eftersom jag hann med att duscha och fixa mig i ordning innan jag skulle iväg till Sussie där vi gjorde ett tappert försök till att plugga, men det gick inge vidare, så vi ska göra ett nytt försök imorgon igen. Mötte därefter min mamma och syster på stan för lunch och lite shopping. Köpte en svart långklänning faktiskt. Har inte varit så förtjust i det tidigare eftersom att jag inte trodde jag skulle passa i en sån när jag är så pass kort, men jag gav det ett försök och se på satan, den satt helt okej! Billig var den också. Så det gjorde inte så mycket att den blev min.

Har även hunnit vara och storhandlat med moder. Köpte äntligen hårfärg. Har en fy helvetes ful utväxt så den ska bort, bort, bort! Så det ska jag sysselsätta mig med senare. Ska även försöka plugga lite & hinna se på gårdagens big brother innan kvällens avsnitt visas, så jag har lite att stå i! Så tooodeloooo

Kass bild på klänningen, men take it or leave it!

Inga kommentarer: