fredag 20 mars 2009

Fredag!

Det är fredag åter igen, kändes som att det var det igår? Veckorna bara rasar förbi känns det som.
Idag har jag och Jenny hållit i ett idrottspass! Gick hyfsat bra med tanke på att vi improvisera och vi fick endast positiv kritik så jag antar att det gick vägen.

Sen mötte jag upp min mamma och syster och åt lunch. Sen gick vi även och kollade på mönster till balklänningen och jag har nu valt färg och hur den ska se ut! Detta ledde till att jag var tvungen att skippa mina lektioner som jag hade då. Nå ja, sen när jag kom hem for jag iväg nästan direkt med Jimmy och Tobbe för att han skulle köpa en ny mobil.

Nu är jag hemma och inväntar Sara som ska komma hit och umgås med mig ikväll.. får se vad vi hittar på för nå skoj :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

vad blev det för färg?