söndag 15 mars 2009

Stay the night

Helgen är redan över och det innebär att en ny vecka med nya möjligheter är på intåg!
Igår var jag med Jimmy på dagen. Syrran bjöd familjen+J på mat från donken, var riktigt gott.

Sen gjorde jag mig i ordning och städa rummet lite innan jag, jenny & sara for till willys för att möta carro och för att köpa oss något gott till kvällen. Sen for vi hit utan sara och istället kom joss hit för att se på melodifestivalen med oss! Jag vet egentligen inte alls vad jag tycker om låten som vann.
Men jag är glad att ugglas inte vann. Hade hellre sett Alcazar som segrare!

Sen sjöng vi lite singstar och därefter for vi ut och cruisa en sväng i stan och såg på alla fulla småbarn som befann sig på minus 30! Jaherregud...
Därefter blev det hemfärd och jimmy kom hit senare och sov med kläderna på!

Inga kommentarer: