tisdag 17 mars 2009

With you

Ikväll var tanken att jag skulle plugga eftersom Sara skulle komma hit och hjälpa mig. Men eftersom mitt internet alltid tycks sluta fungera då Sara är här så sket sig min tanke ganska snabbt. Det är först nu det börjar fungera! Fattar inte riktigt varför det börjat krångla så mycket, men jag ber att det bara är sladden det är fel på.

Nå ja, i stället prata vi om allt mellan himmel och jord! Till henne kan jag verkligen säga allt. Hel galen men otroligt omtänksam tjej det där! Lite roligt är det ju att vår blivande hund ska heta Cleo och som många vet så kallas Sara även för Cleo girl pga vissa omständigheter, så då kanske det blir någon speciellt connection mellan henne och hunden måntro? Förhoppningsvis bättre än den hon har med Diva, ha!

Men nu blir det Big brother och därefter dejta kudden!

Godnatt!

Inga kommentarer: