tisdag 17 mars 2009

Tisdag

I morse trodde jag att jag skulle hinna i tid men som vanligt är det alltid något som gör mig försenad. Denna morgon valde jag att gå med Sara och Jessie en bit och eftersom jag väntade på dem i en evighet så kom jag då alltså försent. Men det är ju som en vana nu! Har nog aldrig kommit i tid till den lektionen.. ha ha.

Sen börjar även sv nationella närma sig. Ganska rejält. Talet ska hållas innan två veckor och det gör mig grymt stressad och väldigt nervös! Måste sättas igång snarast.

Gick i alla fall med joss efter skolan och käkade och tittade på stan en sväng. Hann hitta allt möjligt jag ville ha och ett par jeans fick följa med hem. Men nu är jag osäker ifall jag ska behålla dem eller inte.... La även undan ett par skor som lockar desto mer.. men jag får se! Pengarna räcker ju som sagt inte till allt.

Inga kommentarer: