torsdag 19 mars 2009

Monki

For till kvantum igår med Linda och Sara! Sen satt vi i bilen och snacka ett tag, typ tills det blev för immigt på rutorna så man inte såg ut. Sen kom J och vi såg bara på tv och åt godis.
Fick även skjuts till skolan i dag av hans kompis vilket var väldigt snällt. Sen har man varit hyfsat effektiv gällande projekt arbetet. Vi är nästan klara så det känns som en stor lättnad!

Sen gick Jag, Carro och Joss till stan för att först och främst köpa Toves presenter. Men eftersom Monki öppnade idag så kunde man ju inte undgå att kika där inne vilket resulterade i att jag ville ha allt! En typisk Ida affär i lagoma priser. Jag fick åtminstone med mig en kjol och en body :-)

Sen hamnade vi hos Tove där vi fikat jätte gott fika och firat henne! Därefter promma jag och linda mot östermalm igen och nu sitter jag här och ska göra lite nytta....

Inga kommentarer: