fredag 3 april 2009

Fredag

Nu känns det som att de mesta flyter på och det är jag så otroligt tacksam för! Framför allt så börjar det ljusna angående allt skolarbete som jag plockat på mig. Högen försvinner sakta men säkert och det känns verkligen som att jag fått tillbaka motivationen trots att det endast är 2 månader kvar. Men bättre sent än aldrig :)

Var riktigt kul på idrotten idag då vi fick ha cheerleading som pass.
Sen har dagen bara flytit på med inte allt för jobbiga saker. Kom precis hem & ska käka mat från JV snart. Ja, jag vet att jag är en slasktratt.

Åh, allt känns bara så bra just nu. Att så små saker kan få en glad är ju bara för bra. Jag tror detta är något jag behöver just nu. Som en bekräftelse jag länge väntat på! F a b u l o u s!

1 kommentar:

Tove sa...

åh, härliga bilden :) snart ett år sedan!