onsdag 1 april 2009

Tre renar på stan

Nu är redan onsdagen över i princip. Spenderade morgonen med att skriva np i svenska.
Efter långa tankar och funderingar lyckades jag skriva ner något åtminstone. Skönt att ha en bärbar dator till hands. Så TACK Sara för lånet!

Sen är det även 1 april idag.. men har tyvärr inte råkat ut för något skämt. Försökte dock lura Sara att jag tagit sönder hennes dator men det var svårare än jag trodde! Gick på stan och fick syn på tre renar utanför Åhlens. Inte varje dag man ser dem i stadsmiljö eller på så nära håll! Klappade den minsta som var jätte söt.

Sen gick jag, carro och joss till tasty och käka lunch. Vi satt där och prata i typ flera timmar kändes det som. Men det var bara skönt! Därefter for jag hem och blev upphämtad av jimmy och vi fixade lite saker inför helgens bravader. Vi har även varit hos honom och suttit barnvakt åt hans minsta lillebror och nu är vi här och myser på!

1 kommentar:

Anonym sa...

Alice klappade oxå renen:-D fast hon var fast övertygad att det var en häst...kanske bäst att kolla upp hur det är med hennes djurlära....