onsdag 15 april 2009

Hel dag på stan

Det blev en hel dag på stan för min del. Vaknade kring nio tiden och gjorde mig klar på en gång. Var i stan kvart över tio och har sen dess strosat runt fram tills fyra. Gick med mamma ett tag och vi åt även lunch på exotic. Väldigt god buffé med efterätt.

Mötte därefter upp Tove och Joss och vi har bara gått runt i alla olika butiker ett väldigt bra tag. Var riktigt trevligt! Fick med mig hem en hallonrosa tunika/klänning samt ett par örhängen. Ska dock få ett par vita tygskor i veckan när dem kommit in. Sen har jag även hittat ett par eventuella balskor som var as läckra! Dock riktigt dyra, över tusenlappen, så vi får se ifall dem blir mina :)

Har nyligen sökt in till några utbildningar, såklart i sista sekund, men bättre sent än aldrig! Så det känns skönt att ändå ha börjat tänka lite på framtiden och vad som väntar mig. Ska alldeles strax bege mig till Tove som ska få äran att klippa bort allt ruffs på Jimmy!

Inga kommentarer: