söndag 5 april 2009

Led3B Studentskiva

Kvällen igår innehöll nog det mesta! Både bra samt dåliga saker. Vi åt mat, drack och körde lekar i olika slag. Sjöng och dansade och bara hade det roligt. Dock råka jag stuka min fot rätt ordentligt. Skulle hjula (fråga mig inte varför) och olyckligtvis landade jag med min fot på en stol vilket gjorde förjävla ont så nu kan man ju knappt gå. Sen så fick Jimpan hämta mig.. tror jag somnade direkt jag la mig ner.

I dag vaknade jag med smärta.. dock inte i mitt huvud utan i foten som sagt. Har fått bandage nu så det känns lite bättre. Blir nog bara att ta det lugnt resten av kvällen invänta sista veckan innan lov - ljuvligt :)

Detta är bara en ynka del av alla bilder som togs....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, kan du maila mej om vilka leka ni körde? jag har idétorka och behöver massa tips! kram
Sofia_Jonsson90@hotmail.com