fredag 24 april 2009

Grease

Nu är det över. Nu är det verkligen över på riktigt. Vi som har kämpat så mycket sen i höstas och nu är det redan över. Det var först idag som jag verkligen insåg att jag verkligen gillade det vi höll på med. Tre föreställningar har vi lyckats ha idag och till min förvånan så verkade alla älska det vi gjorde. Vi fick så sjukt mycket beröm och det var så himla kul att höra!

Mellan föreställningarna har vi varit väldigt öppna med både det ena och det andra, har nog inte haft så kul på länge. Jag och sandra var duktiga och hade lite paus underhållning för resten. Jag fick en väldigt snygg frisyr som emma gjorde på mig också. Men jag kan nog inte säga mer än att jag är himla nöjd med allt vi gjort. Alla var så sjukt duktiga! Jag hade verkligen skit roligt idag. Tack alla i grease-gruppen för en trevlig dag! :)


Bilder kommer, stay tuned!

1 kommentar:

victoria sa...

måste bara säga att ni var himla duktiga idag. fick rysningar, bra såna! :D verkligen roligt att se eran musikal :) /victoria