onsdag 16 september 2009

Home sweet home

Då var man hemma efter en otroligt rolig resa till Göteborg! Vi har hunnit med att shoppa i princip varje dag utom en dag då vi for till Liseberg som var resans höjdpunkt enligt mig. Det var så sjukt kul och jag åkte allt som gick att åka! All kärlek till balder som bjöd på en speciell upplevelse.

Vi har även hunnit med att äta väldigt god mat på olika resturanger. Allt från japan mat till hamburgare. Sista kvällen lyxa vi till det lite extra och åt middag på hard rock café, dock riktigt dyrt men det var gott!

Vi for även ut till partille i tisdags till ett köpcenter där vi shoppa lite smått! Dock inhandlades de inte allt för mycket för min del men lite fick jag med mig åtminstone. Kvällarna har innehållit mycket skratt och andra (fart)iga upptåg ;-) Jag kan i alla fall lätt konstatera att detta är en resa man sent kommer glömma!

bilder kommer sen då det går att ladda upp!

Inga kommentarer: