måndag 7 september 2009

Packat och klart

Idag är det måndag vilket innebär 3 dagar kvar tills vi drar söderut! Dagen har bjudit på lite smått och gott. Vakna upp med Jimpan kring tio och begav mig därefter mot stan med mamma där vi gjorde lite ärenden och luncha på Asian kitchen som förövrigt bjöd på riktigt god mat! Mötte därefter upp Carro, Cissi och Joss för en liten runda på stan som inte varade allt förlänge. Buzz lockade mer så vi for till mig och spelade det en sväng innan vi for till storheden.

Sen fick jag besök av
Sara innan jag gick en promenad med Tove.. så idag har jag fått träffa dem flesta av mina söta vänner! Har även tagit tag i packningen så nu är allt så gott som klart, saknas bara lite saker som får packas ner just innan jag far.. nu blir det att se på Pirates of the caribbean!

Inga kommentarer: