söndag 20 september 2009

Stuk

Gårdagskvällen var helt okej. Kanske inte lika kul som förväntat men det funka! Förfest på skurholmen med en hel drös med folk, vidare till stuk i några timmar och sen for jag och jenny till allstar ihopp om att det skulle bli roligare. Dock valde vi att gå efter ett tag och käka lite natt käk. Jimmy skjutsa hem oss.. så vi var väl hemma kring efter tre och stupa ner i sängen direkt.

Har mest tagit det lugnt idag. Ska jobba imorgon så jag försöker samla krafter till det.. känner hur jobb ångesten börjar krypa fram. Det är alltid så just innan men när man väl är där går det faktiskt helt okej. Det är bara hela proceduren att ta sig dit som är jobbig..

Blir film och tv ikväll..min mage tar kål på mig! Jag hatar att vara tjej ibland. P-a-i-n.

Inga kommentarer: