tisdag 1 september 2009

Lista

DIN/DITT FÖRSTA:
operation: Jag har aldrig opererat mig
piercing: Hål i öronen
sport: Alltså....gills simskola? haha
husdjur: Diva var väl familjens första..
semester: Någon bilsemester då jag var liten baby.
konsert: Abba teens som dom då hette, såg dem med min syster tror jag!
kärlek: Min filt, Lill gosse ;-)

JUST NU:

äter du: Ingenting förtillfället
dricker du: Cola
ska du: Se på tv & därefter sova.
lyssnar du på: Run this town
väntar du på: Att få sova
tittar du på: Dataskärmen
har på du på dig: en tshirt och troller

DIN FRAMTID:
barn: Ja
giftermål: Ja
karriär: Det hoppas jag.

VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar: Både och
kortare eller längre: Längre
snygg mage eller snygga armar: .. båda!!
busig eller lydig: Mittemellan....

HAR DU NÅGONSIN:
tappat bort glasögon/linser: Nej
brutit ett ben: Nej
rymt hemifrån: Nej
röntgats: Nej, tror jag inte?
krossat någons hjärta: Nä, hoppas inte..
nobbat någon (som haft känslor för dig): Nja
gråtit när någon dött: Ja.

TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet: Ja!
gud: Ibland!
mirakel: Ja!
aliens: Nja, men något liv finns det där uppe..
magi: Ja, eller mja.. jo!
ett himmelrike: Förhoppningsvis
tomten: Nej
änglar: Njä
transformers: Nej

BLANDAT:
är du kär i någon? Ja
önskar du att du bodde någon annanstans? Inte just nu.
tycker andra att du är attraktiv? Vet inte.
dricker du? Ja
använder du droger? Nej
vilket schampo använder du? Herbal Essences
vilken parfym använder du? Britney spears
vad är du rädd för? Mörker, bli sviken, ormar.. osv.
gillar du att tvätta? Nej, vet knappt hur man gör....

Inga kommentarer: