måndag 21 september 2009

Work

Dagen har gått hyfsat fort. Haft saker och göra hela dagen i alla fall. Fått veta även att jag ska jobba i tre dagar till så nu rullar pengarna in. Min första lön kommer ju även på fredag fast då ska ju en hel del av den till mamma eftersom hon lånade ut till göteborg resan.

Ser även framemot helgen eftersom lite planer har börjat smidas. Blir även att fortsätta hjälpa till på hockeyn med att sälja matchprogram och så vidare och det känns faktiskt riktigt roligt. Så på lördag blir första matchen!

Har även en hel del bilder från helgen som så småningom kommer att laddas upp lite här och var..men just nu har jag inte orken till det. Kvällen ser förövrigt ut att bli lugn.. upp 06:00 imorgon!


Eh, har försökt ladda upp orginal bilden men jag har väntat i över en timme nu och den kom aldrig upp.. så var tvungen att förminska bilden... mitt internet suuuger hårt

Inga kommentarer: