måndag 15 augusti 2011

En lista kan ni väl få

När och varför grät du senast?
Kommer helt ärligt inte ihåg sist jag grät. Och det är väl bara positivt?
Vad var det sista du gjorde innan du somnade igår?
Såg på en dokumentär om massakern i Norge.
Varför smsar du inte med den person du senast pussade?
Det är ju det jag gör!
Skulle du kunna resa utomlands ensam?
Nja, är ytterst tveksam på den. Är inte så pass självständig ännu..
Tror du att det finns många som tycker illa om dig?
Någon i alla fall :)
Nämn tre saker som finns nära dig just nu:
Mina hörlurar, min internet dosa & mina örhängen.
Vad såg du senast på TV?
En dokumentär om massakern i Norge.
Vad är du mest rädd för?
Ensamhet
Hur många kuddar sover du med?
Har två i sängen, men sover bara på en.
Skulle dina föräldrar bli arg på dig om du blev full när dom var närvarande?
Nej, det har jag svårt att tro.
Var är personen du senast smsade?
Hemma i sin säng!
Skulle du hellre kyssa någon som är tre år äldre eller tre år yngre än dig?
Äldre.
Finns det någon som kan få dig att gråta lätt?
Nä.
Tror du att saker händer av en anledning?
Ibland tror jag faktiskt det.
Är du lätt att komma överrens med?
Oftast. Det tror jag i alla fall?
Finns det någon du var nära vän med förut som du saknar nu?
Ja, det kanske man kan säga..
När pratade du senast med någon av dina bästa vänner?
Idag!
Vad brukar du göra när du är arg?
Beror helt på. Oftast stänga in mig någonstans och vara för mig själv.
Har du bra tålamod?
Ibland.
Skulle du hellre vara arg eller ledsen?
Arg. Att var ledsen är en väldigt mycket jobbigare känsla.
Har du celluliter?
Neeeeeej!
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Beror på..
Nämn något som gjorde dig glad igår
Hela söndagen i sin helhet.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Behöver inte ställa den fören om två veckor!!
När var senast någon stötte på dig?
LK.. suck :p
Tycker du om att krama folk?
Ja, det är mysigt!

Inga kommentarer: