fredag 26 augusti 2011

Freeedag

Då är jag inne på min sista sommarlovs dag innan helgen tar fart. Har varit och fixat litteratur idag. Hittade en snubbe på blocket som sålde de böckerna jag behövde för ett bra pris, så jag slog till! Så nu är jag redo för skolan.

Igår var vi otroligt effektiva. Jag och Jimmy lagade god middag bestående av köttfärssås och spagetti! Sen gick vi en lång promenad ända till Svartöstan och gick runt där och kollade. Efter en timme var vi hemma igen och då fick jag fnatt och började rensa garderoben som mest består av Jimmys kläder. Nu är det i alla fall snygg och organiserat där!

Idag har vi hunnit vara på Dollar store & stan en sväng. Nu är jag däremot hemma och ska duscha. Är otroligt sugen på utgång och allt som hör till, men ikväll blir det lugnt med tjejerna från klassen. Vi ska baka! :-)



Inga kommentarer: