lördag 13 augusti 2011

Karma is a biaaatch

Fått värsta blogg suget nu. Vetifasiken varför. Något storslaget verkar det trots allt inte bli ikväll. Vi nöjer oss med Lördags mys istället. Eventuellt att vi gibbar lite tvspel. Det funkar ju det också! Kan fylla i en lista i brist på annat att göra..

VEM:
Saknar du: Mina stockholms brudar!
Vill du döda: Alla ormar!!!
Rörde dig sist: Jimmy
Vill du slå: Fina flickor slåss inte! ;)
Kysste dig sist: Jimmy
Vill du kittla: Öh....Jimmy?!
Kramade du sist: Jimmy
Vill du prata med: Bra fråga
Skrek du på sist: Typ Rocky när han höll på bita i något
Vill du vara som: Finns ingen jag direkt strävar efter att få vara förutom mig själv.
Sårade dig sist: .
Vill du bli galet full med: Alla mina galna vänner!
Gjorde dig riktigt glad senast: En sak.. ;)
Fick du sms från senast: Jimmy
Ringde dig senast: Jimmy där med
Är vackrast på jorden: Finns många.

HAR DU:
För många vänner: Nej! Jag har dem jag behöver.
Tvångstankar: Jo, ett par jobbiga sådana.
Färgat håret: Ja.
Brutit några ben: Faktiskt inte! Och det är jag glad för.
Några piercings: Ja, i öron och navel.
Egen dator: Japp
Bra självförtroende: Vill jag inte direkt påstå. Men jag jobbar på det!
Kysst någon: Ja.
Haft sex: Förmodligen
Köpt kondomer: Tror aldrig jag köpt några. Däremot fått!
Tagit nakenbilder: Nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: Jaa-aa, faktiskt:)
Bjudit ut någon: Inte direkt...
Varit kär: Japp!
Dumpat någon: Ja
Stulit någonting: I'm a good girl, så, nej! :)
Lämnat landet: Ja
Tuttat eld på nått: Ljus?

HUR:
Svarar du i telefonen: Oftast "Ja, hallå?"
Mycket pengar har du: Ytterst lite, men så att jag klarar mig
Tjänar du pengar: Inte just för stunden
Ofta diskar du: Hmm.. FÖR ofta. Tror aldrig Jimmy ens rört diskborsten ;)
Ofta städar du: Här hemma hos Jimmy, typ..varannan dag? Hemma i mitt rum, aldrig.
Många stör du dig på: Inte så många, men nog finns det ett par..
Ofta träffar du din familj: Varje dag i princip.

TROR DU:
Att du kommer bli något: Förmodligen kommer jag bli det jag håller på att utbilda mig till!
Att folk tycker om dig: Både och!
På ett liv efter detta: Det hoppas jag. Vore hemskt om allt bara tog slut. Blev svart. Ångest.
Att du kommer leva länge: Det kan man ju alltid hålla tummarna för!

Inga kommentarer: