måndag 22 augusti 2011

måndag

Då var det en vecka kvar av sommarlovet. Vet inte riktigt hur jag ska spendera den på bästa sätt. Men jag känner mig ändå nog utvilad och redo inför en ny termin på LTU. Helgen har i alla fall varit bra. På många sätt! :) Blev en sväng till piteå i lördags kring ett tiden på natten med Jimmy och André. Satan så trött jag var! Var gode nära på att somna i bilen. Somnade bums när vi väl kom hem igen. Söndagen var lugn. Städade och diskade bort ett enormt diskberg som Jimmy lyckats bygga på sig då jag inte varit där! Vi såg även den nya Pirates filmen som var helt okej, liknade de andra filmerna, men helt klart sevärd.

Idag har jag hunnit med stan en sväng och nu tänkte jag cykla till Cissi för att umgås lite! Får passa på nu innan man har massa skolarbete att göra. Därefter blir det nog att cykla vidare i mörkret till lägenheten & till mitt hjärta :)



Inga kommentarer: