torsdag 11 augusti 2011

Take a look at yourself.

Redan Torsdag! Jag har svårt att förstå hur veckorna kan gå så fort när jag ändå inte gör något speciellt? Så här fort tyckte jag aldrig veckorna gick när man var yngre. Då hade man hur mycket tid som helst på sig. Är det för att man börjar bli gammal? Tiden börjar rinna ut? Nä, får grov ångest av att tänka så där.

Nå ja. Helgen var i alla fall grym! Idag har jag bjudit Jimmy på dagobert. Fast innan det storstäda vi lägenheten, vilket vi typ gör 4 ggr i veckan. Men det blir så satans dammigt. Det som är nackdelen med svarta möbler! Hur som haver var mina två andra fjortis vänner med och käka lunch också ;-) Sen ranta vi runt på stan en sväng. Hittade en fin tröja som fick bli min! Men nu är jag fattig vill jag lova. USCH! ;-)


Inga kommentarer: