torsdag 24 november 2011

En liten lista kan man väl bju på

När vaknade du imorse?
Svar:
09.40 tror jag att mobilen stod på..

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
Kan vi inte få sova liiiiite till???

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Nej! Varken jag eller Jimmy har pengar på mobilen, så vi har då inte kunnat ringa någon. Dock ringde Mamma mig och frågade om Pappa skulle hämta mig från skolan!

Vilket humör är du på?
Svar:
Nu är jag glad, lättsam och lite smått tärd efter dagens idrotts pass.

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Just nu har jag på mig min eventuella outfit som ska bäras på Lördag. Håller på att pröva vad jag ska ha på mig samt försöka tänja ut mina nya klackar som är liiiite väl trånga.

Har du ont någonstans?
Svar:
Det stramar lite i foten efter mina klackar, men den som vill vara fin får lida pin!

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
En stor och saftig köttbit med pommes till! MUMS!

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
Får enbart studiebidrag och det ligger kring 2700 kr i månaden.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Vi tankade bilen!

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Facebook............

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Dagen har bjudit på skola, idrott. KUL!! Kvällen nu är lugn och skön. Tänkte strax bädda ner mig i sängen och se på Criminal Minds.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Oj, lyssnar inte så ofta på musik då jag enbart har hörlurar till datorn.

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
Jag vill helst inte ha många besökare och strävar inte efter att få det. Speciellt inte ha några snokare! Därav min ointressanta uppdateringar, så inte dessa snokare ska få något att gotta sig i ;-)

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Jag låg förmodligen i sängen och försökte sova, en tidig morgon dagen därpå väntade nämligen.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
Tror inte att det kommer hagla ner några komplimanger just nu, då denna dag snart tar slut. Men jag har fått några tidigare idag!

När fotade något senast, och vad?
Svar:
Oj, igår då jag fotade våra godsaker som vi avnjöt på kvällen med Sanna!

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Nej! Har knappt ett öre att sprätta, tur att det är löning imorgon...

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
Om jag sträcker ut det rakt ut tar jag i väggen.

Vad tror du att klockan är?
Svar:
Kring kvart i nio (Kollade nyss på klockan)..

Vad borde du göra idag?
Svar:
Jag borde ha läst i mina böcker, men tror ni att jag gjort det? Nope.

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Idag har jag varit iförd enbart mjukiskläder. Det sker INTE ofta vill jag lova! Men vi hade idrott, så en mer avancerad outfit behövdes inte.

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Finns så himla mycket jag hade vela fråga. Men eh... jag vet inte...

Vad ska du göra i helgen?
Svar: Det väntas mys & festligheter. Även ett 1-års kalas och skylt söndag! Känner på mig att det kommer bli en bra helg.


Inga kommentarer: