onsdag 2 november 2011

Lättnad

Åh... vilken lättnad. Känner mig helt plötsligt fri. Har gjort klart min hemtenta. Har nog hållit på med den i flera veckor nu. Men just idag färdigställde jag den & det känns så jävla skönt! Dock är jag ganska jävla säker på att jag får komplettera, men nu har jag i alla fall något att skicka in, så det får helt enkelt duga. Sitter förövrigt med färg i håret, när jag väl håller på med förändring kan jag ju lika färga håret ljust igen. EEH..... skoja. Samma gamla hederliga mörk bruna färg får det bli. Sitter också och diskuterar med mina vänner om vi ska på farmen i helgen eller inte, är det värt det? Är lite velig just nu. Men hade ju varit roligt. Tove kommer ju hem! :-D Nä, nu ska jag skölja ur färgen och sedan vänta på att Jimmy hämtar mig, puss på han

Inga kommentarer: