onsdag 16 november 2011

TH

Blev en skön & kort dag idag som spenderades på Teknikens hus. Undrar vem som var mest faschinerad, jag eller ungarna??? Det kan man ju undra... nä, men det väckte ju givetvis gamla minnen från då man själv sprang runt där, så det var roligt..=)

När jag kom hem möttes jag av min lilla älskling Oscar, så vi har busat på. Nu har jag precis tagit på mig mjukiskläder, finns det något skönare än det, då man efter en arbetsdag slänger på sig myskläder??? Nää, har svårt att tro det. Mamma skulle visst och handla snart , så jag kan ju räkna med att få hem något gott man kan avnjuta ikväll. Blir precis som idag, en tidig uppstigning även imorgon. Möttes ju dock av lite oväntat väder idag då jag vaknade.. känns inte allt för vanligt att det spö regnar i November. Till och med jag som inte är ett så jätte stort fan av vintern, undrar ju vart snön håller hus.... bara den kommer lagom till jul så är jag nöjd i alla fall..=)

Inga kommentarer: