fredag 11 november 2011

freeeedag

Äntligen helg! Som jag längtat & väntat. Dagen har gått bra.. är väldigt kul att få beröm och känna sig uppskattad. Barnen börjar kalla mig för deras storasyster istället för "fröken" nu. Dom bråkar verkligen om vems storasyster jag ska vara, så det känns ju... smickrande:) hehe
Fick skjuts hem av våran handledare, GULD VÄRT! Blev sedan upplockad av Jimmy och vi åkte sedan till kallax för att släppa lös Rocky som fick springa av sig. Sen for vi raka spåret hem till mig för att träffa min älskade Oscar och han var lika glad över att se mig som alltid!! Sen for vi & handlade lite innan vi for hem och börja laga lite middag. Jimmy gjorde faktiskt middagen idag, hör och häpna... blev faktiskt gott också! Nu for han iväg till överkalix för att hämta hem en bil, så nu sitter jag här själv och försöker underhålla mig med diverse ting. Hoppas han hinner hem till Idol bara,så att vi kan ha fredagsmys då!

Heeejdååå

Inga kommentarer: