söndag 16 oktober 2011

Du får passa dig som satan, för jag glömmer aldrig bort vad du gjort

Söndags ångesten har tagit fart. Imorgon är det måndag. Jag vill fortsätta vara ledig! Igår var det i alla fall party som stod på schemat. Vi började hos Julia där vi åt jätte god middag och drack vin. Kvällen fortsatte sedan ut på allstar där jag träffade Linnea & Sofie, dansade några svängar och träffade massvis med kända ansikten. Sen ville Jimpan hem tidigt, så då drog vi hem för att sova. Vaknade av att vi hade hållit om varandra hela natten, så himla mysigt! Idag har vi varit ute på storheden en sväng, Jimpy köpte ny mobil, vilket var på tiden! Så ikväll har vi fixat med den och så. Nu har jag precis tagit en dusch & ska nu lägga mig i sängen och kolla Jersey Shore. Imorgon blir det som sagt upp tidigt och ha praktik. Tjing.

Inga kommentarer: