torsdag 27 oktober 2011

Hej

Dagarna har rusat förbi sedan sist. Dagarna har mest bestått utav praktik. Men har även hunnit med lite andra roliga saker också! Bland annat varit och ränt runt på storheden. Där hittade jag och jimmy massvis med saker. Tanken var att vi bara skulle köpa en ny dammsugare som rocky tagit sönder, men istället kom vi därifrån med jätte mycket annat också! Som ett par super snygga blommor till fönstret. Sen har jag även myst på och tagit det lugnt. Försökt få in lite plugg, vilket jag faktiskt var effektiv med idag. Har kommit en bra bit på vägen med hemtentan, så det känns skönt. Imorgon är i alla fall sista dagen innan vi får en veckas lov. Ska bli otroligt skönt att få vila upp sig eftersom att jag dragit på mig en väldigt jobbig och långdragen förkylning. Tror jag börjar få bihåleinflammation eftersom att hela huvudet värker, så fort jag hostar eller rör på mig i princip. Så det känns inte så värst kul. Men morgon dagen ska jag nog klara av. Annars är det bara att härda!

Inga kommentarer: