söndag 23 oktober 2011

söndag

Då var denna helg slut. Fort gick det, men hade man väntat sig något annat? Gårdagen blev även den lugn. Umgicks med Jimmy och hans vänner. Sen höll brobban på att muppa sig med någon el sak som ger stötar. Fytusan!!! Sen har jag nött wordfeud med jimpans mobil också, måste verkligen uppdatera min mobil känner jag, men har man pengar? eh nae. Har dessutom fått nå tandvärk, så lär ju säkert behöva gå till tandläkaren, för det värker på som tusan och gör även så att jag har jätte ont i huvudet. Alla dessa utgifter... fy fan. Idag dååå.. ja, då har vi bara tagit det lugnt och vi for en sväng till ersnäs för att hämta hem någon bil robin skulle ha. Nu är jag i alla fall hemma. Ska plugga och därefter sova tidigt. Måste verkligen vara pigg och alert inför kommande vecka!

Inga kommentarer: