lördag 29 oktober 2011

Love.

Igår hade jag en riktigt bra dag! Praktiken gick jätte bra och vi fick jätte mycket beröm. I personalrummet hade de även dukat upp med massvis med fika. Så dagen började i alla fall riktigt bra;) När jag sedan hade slutat hämtade Jimmy upp mig och vi for och rände runt på stan. Fick med mig lite smått och gott hem. For även på storheden en sväng & förbi bolaget. Kvällen blev lugn. Vi tände massa ljus och såg på idol. Hade tänkt ta en skön och lång sovmorgon idag, men eftersom att jag så van att stiga upp tidigt vaknade jag redan vid åtta. Men då sov ju givetvis Jimmy, så hade ingenting att göra. Bestämde mig för att göra bruschetta. Så sagt och gjort stod jag och förberedde det för att överraska Jimmy då han vakna. Vet att han varit sugen på det länge. Så då tog jag tillfället i akt ;) Gott blev det!! Nu ska vi tvätta. Ikväll ska vi och ett gäng ut och käka sen förfesta och sedan vidare ut, kan bli riktigt kul :)

Inga kommentarer: