onsdag 12 oktober 2011

Satan i gatan

Onsdag. Har haft det fullt upp idag. Men det gör ingenting, då har jag i alla fall haft något att göra. Har lätt att bli uttråkad annars så. Dagen började med en vända på stan där jag fixade mitt busskort. Sen blev det ett läkarbesök. Och inte blev jag vettigare utav det, snarare fattigare. Förstår inte hur det kan kosta så mycket pengar när läkarna ändå inte säger något givande. Nåja, det är bara att äta medicin varje dag då, kul.

Har fortfarande besvär med utslag. Fick för ett år sedan mitt första "anfall" eller vad man kan kalla det. Jag blev röd flammig över hela kroppen, då var det varje dag och varje gång jag ansträngde mig. Men nu har det övergått till att komma varannan dag och då jag kommer i kontakt med kyla. Väldigt frustrerande både psykiskt och fysiskt såklart. Nässelutslag är vad det är jag har. Brukar i de flesta fall försvinna efter några dagar men jag har då haft oturen att ha kvar det i ett år och lär nog få ha det ett bra tag till. Kanske aldrig försvinner, vem vet. Får då oftast utslag då jag till exempel varit ute och kommer in.. och detta sker då varannan dag, sjukt konstigt. Men det är väl bara att äta medicin för att förebygga att bli röd flammig. Nåja, någon har det ju alltid värre.. men det är ju ändå jobbigt lixom.

Nä, nu kom Jimmy. Ska iväg en sväng. Imorgon väntar skola och sen ska jag börja med hemtentan.

En gammal bild, från -08 tror jag.. hehe

Inga kommentarer: