söndag 30 oktober 2011

Söndag

Då var det söndag igen! Men jag är inte särskilt bitter för det eftersom att jag ändå är ledig nu i en vecka, så det ska bli riktigt skönt. Ja, gårdagen då. Den var jätte trevlig! Åt middag på österns pärla och sen gick vi vidare till Cissi för att förfesta. Som vanligt bjöds det på mycket dans, skratt och ölspel. Traska in ganska tidigt mot allstar för att slippa köa, vilket då var ett smart val utav oss. Allstar var väl helt ok, börjar dock bli rätt trött på konceptet att bara gå runt, runt, runt.. Hade varit kul med nytt ställe! Jag och Jimpan for väl hem vid två? Om inte tidigare. Men det var bara skönt att komma sig hem i tid och vakna pigg. Nu idag har vi inte hunnit göra så mycket, hade besök av hans vänner och syster en stund :) Nu sitter jag här redo för att fortsätta skrivandet på min hemtenta.... åh, att jag aldrig blir klar.

Inga kommentarer: