onsdag 19 oktober 2011

hej du glade

hej........

halva veckan har rusat förbi. me like. sitter nu och skriver lite om omsorg. roligt va? tänkte skriva klart det och sen tar jag en paus. äta lite gott och slöa framför tv:n. igår rensa jag bort massvis med skor förresten. eller jag rensade inte bort dom, satte snarare upp en hel kartong på vinden. så nu känns det jätte tomt i mina garderober... jag saknar dom redan! tur att dom bara är en stege bort ;)

imorgon får jag en liten sovmorgon, känns skönt. får sova ända till sju!!! men det gör faktiskt mycket. hoppas dock på bättre väder, är inte allt för trevligt att befinna sig ute i detta rusk. har heller inte riktigt vant mig vid att barnen kallar mig fröken. reagerar inte ens ibland på att de menar mig! men det är väl kul,känner mig dock lite gammal då.

hejdåganska lik en pirat.....

Inga kommentarer: