lördag 8 augusti 2009

En sommar med göran

Filmen igår var absolut helt klart sevärd!
Hade en mycket trevlig kväll
till den fick en helt annan
vändning.
Var verkligen längesedan jag var så less på
någonting.
Var verkligen inte roligt! Stackars jimpan
som fick
höra på mitt gnäll i telefonen i natt.
Dock vaknade jag upp
med ett bättre humör
och dagen har flutit på riktigt bra!


Jimmy kom hit på dagen och vi for
till storheden där vi gjorde lite ärenden.
Blev även en mjukglass på trend!

Därefter for vi hem till mig
där vi käkat middag och så.


Mötte upp carro tidigare ikväll
och tanken var att hon
skulle äta
middag på sushibar och jag skulle
hålla
henne sällskap, men det blev waldorf
istället och
där kunde jag inte
bara sitta och titta på. Så fick bli en
förrätt
för min del! Var faktiskt riktigt trevligt.


Nu däremot sitter jag här och gör i princip ingenting.
Vilket är rätt vanligt i min värld
nu förtiden!
Men ska alldeles strax mysa ner mig
i sängen och slå på en film..
Puss!

Inga kommentarer: