onsdag 5 augusti 2009

Tripp till storheden

Fick inte sova länge idag eftersom mamma väckte mig.
Fast det är väl iofs bara bra så att man inte sover bort hela dagarna..
Jag och syster bestämde oss i alla fall för att cykla ända ut till storheden.

Sagt och gjort. Vi hoppa på cyklarna och begav oss dit där vi strosat runt och kikat.
Hittade ett par solglajjor för nästan 200 kr
så det sved men dem var snygga
så kunde inte låta bli.

På hemvägen svängde vi även förbi donken för mat

och därefter till min syster där hon försökte
få mig att köpa hennes icurl
plus en massa annat på köpet..
men de gick inge vidare för henne
utan blev bara att jag
köpte hennes marinblåa tygskor
för hundra kronor.
Sen när vi äntligen var hemma igen
så följde jag med
mamma och vecko handlade.

Nu sitter jag däremot här och ser på tv.

Kanske umgås med Jimpan som äntligen kommit hem. Får se..
men att
se på paradise är i alla fall ett som är säkert!!

Inga kommentarer: