måndag 10 augusti 2009

Private Valentine

På eftermiddagen igår kom Jimmy hit ett tag innan han skulle börja jobba. Han fick även äran att skjutsa mig till cissi där hon och carro befann sig. Vi planerade lite och gick sen och hyrde film. Blev att se "Private Valentine", en bra film faktiskt. Dock blev det ju ett jävla oväder och medan jag traska på hem själv i regnet kom de många blixtrar och muller.

Så kvällen fick spenderas utan tv och internet. Fick som tur var sällskap
av jimpan lite senare. Är gode trött just nu eftersom jag var fan uppe före tuppen idag. Skrev klart mitt cv och därefter har jag varit och lämnat det lite överallt idag. Blev även lunch på exotic och jag in handlade även ett par jätte fina svarta ankel skor med högklack från monki.

Ska snart iväg och köpa present till pappa som fyller 56 år idag, GRATTIS! :) Är även riktigt glad just nu eftersom jag har en grymt rolig sak att se framemot... wie wie!

Inga kommentarer: