söndag 2 augusti 2009

I'm so 3008 and you so 2000 and late

Årets upplaga av Luleå kalaset är nu över. Det har verkligen gått fort men det brukar väl göra det när man har roligt? I fredags blev det förfest hos carro med tjejerna. For in mot området vid elva där vi gick omkring och träffade lite folk, helt okej kväll. Träffa på Jimpan kring ett tiden och vi gick då hem till mig och sov.

Vaknade förvånansvärt upp pigg som en lärka utan minsta besvär med huvud eller annat. Det var bara att tagga om för den kommande kvällen! Var sjukt pepp hela dagen och vid sju träffa jag Sara och Julia som följde med till Cissi där kvällens förfest skulle hållas. Där skedde det gamla hederliga "jag har aldrig", öl spel, självutlösar bilder och en hel massa dans. Sjukt trevligt! Vid halv tolv var det bara att bege sig mot området där det var ännu roligare. Försökte komma in på kafelino tältet men det var för mycket folk och när vi skulle försöka hoppa över stod vakterna och kollade som en hök.

Så vi gick vidare mot södra hamn där vi tillbringade största tiden i ett öltält där vi verkligen dansade loss och det var sjukt kul. Kvällens sång var ju naturligtvis "touch you right now" som vi var väldigt effektiva med att sjunga på luleås gator! När allt börja lida mot sitt slut träffa man på Tove igen och vi gick omkring i väntan på att något skulle ske.. mötte i alla fall upp julia och sara för lite nattkäk på tasty. Var hemma efter halv fyra. Jag kan då lätt konstatera att detta var det roligaste LK jag varit på.. Tack alla som gjorde det till vad det blev! :)

LK FREDAG:
LK LÖRDAG:
Finns mer bilder på bdb ..

Inga kommentarer: