måndag 24 augusti 2009

Måndag

Då var det återigen Måndag och en ny vecka väntar. Vanligtvis hade jag befunnit mig i skolan den här tidpunkten.. men nu är det annat som står på spel. Känns lite dystert men samtidigt har min tid i skolan redan varit. Fast jag kommer som sagt att sakna det!

Igår var tanken att mysa med Jimmy med lite käk och film. Men han hann bara hit med käket innan han var tvungen att fara och jobba så jag fick tillbringa kvällen med film själv. Låg vaken helt länge, men jag blev fast i filmen "The rock" som är grymt bra tycker jag.

Fick sova länge idag eftersom mamma är på äventyr och ingen annan är hemma för att väcka mig. Har precis duschat och ska väl kanske förbi stan en sväng senare för att köpa en kavaj jag sett. Dock svider det som fan men jag måste ha den! Är grymt sugen på att köpa skor men det tillåter inte min ekonomi, får snällt vänta till göteborg.

Tycker förövrigt att lårhöga stövlar är sjukt snyggt men för att kunna "bära upp" dem så bör man ha långa ben för att det ska vara snyggt. Och det har inte jag..så den idén får jag nog skippa! :-)

1 kommentar:

Tove sa...

tycker också det är fint med sånna skor :D du har ju visst långa ben, om man jämför med digsjälv alltså ;) haha