tisdag 18 augusti 2009

roadtrip

Denna dag har vart allt annat än tråkig. Har först varit på stan en snabbis där jag var in på banken och tog reda på lite saker. Mamma köpte mig även att par foppa tofflor, som ska användas till jobbet, mycket bättre än dem jag hade i måndags i alla fall! Blev givetvis lunch på max, höhö

Efter detta blev det en spontan road trip till piteå med carro, cissi och joss. Vi besökte även carros farmor och farfar som verkligen var jätte snälla för en liten fika. Vi gick genom stan där jag hitta en jätte fin jacka, men naturligtvis har jag inte råd. Får hoppas att den finns i göteborg så att jag kan köpa den där! Tåget är nu även bokat så nu är det så gott som helt klart att vi åker. Torsdag 10 september kring 20:00 drar vi söderut..... längtar.

Blir en tidigt kväll. Upp tidigt för jobb redan kl 07;00. Kanske har turen att få skjuts av baby.... :-)

Inga kommentarer: