måndag 17 augusti 2009

Första arbetsdagen..

Första arbetsdagen är nu avklarad. Börjar redan få träningsvärk i armarna eftersom jag lyft och släpat en hel massa extra sängar genom långa korridorer och upp på hyllor. Jag känner verkligen hur otränad jag är, men då kanske det är på tiden att jag börjar anstränga mig lite!!

Gårdags kvällen spenderades med jimpan. Vi såg på filmen "The substitute" som var hyfsat bra faktiskt. Dock skulle stackarn och jobba kring elva så jag fick sova själv.. vaknade redan vid sju och gjorde mig i ordning inför dagens arbete som då gick helt okej.

Är ledig imorgon som tur är.. känner hur trött jag är. Måste in till stan och fixa lite på banken och kanske köpa nå skönare arbetsskor.. för dem jag använde idag fick jag en jävla massa skavsår ifrån, så nu kan jag knappt gå utan att det gör ont.

1 kommentar:

Anonym sa...

Foppa tofflor!!!! Fula som stryk men otroligt sköna!!!!!!!!