onsdag 26 augusti 2009

whats up with that?!?

Insåg nyss att jag snart skrivit ca 500 inlägg här på blogspot. Klassas det som mycket eller är jag dålig med uppdateringar? Jag har för mycket fritid antar jag...

Aja, sitter här ny duschad i alla fall. Laddar inför morgondagen. Är inte så jätte pepp men när man väl är där är det helt okej faktiskt. Sitter även och funderar kring hysterin av mjukisdressar nu förtiden...Whats up with that? Dem ska ju tydligen helst vara rosa eller andra klara färger. Förstår mig inte riktigt på det och kommer nog aldrig att ha en själv. Visst, dem är säkert huuuur sköna och gosiga som helst.. men jag ser då inget snyggt med det. Är bara en töntig bloggtrend som startat nu bland blondinerna. Jag lär ju säkert få massa hatkommentarer men jag undrar bara varför det har blivit sån hysteri kring det? Nåja, nog om detta! Tvn kallar.... pusstjohej

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår inte heller varför tjejer som skriver om smink o vilka trosor de använder får så mkt uppmärksamhet??? Snacka om att könsskillnaderna blir tydliga, tjejer blir uppmärksammad när de är ytliga o snygga.. Fast å andra sidan är hela din generation väldigt ytlig... inget illa menat om dig vännen, men det är ju bara så tydligt när en blondin blir rik på att beskriva vilka trosor som är bäst....

Nu har jag moraliserat färdigt för idag:-) Love u trots att du är en ytlig 90 -talist

kramar big sis

Ida sa...

Du är ju som du är... hehe! men jag kan inte annat än att hålla med dig, det är tyvärr så världen ser ut i dagens samhälle.... se till att tilde och alcie inte bli så :-)