torsdag 20 augusti 2009

Thoughts..

Skönt att äntligen få sova ut. Var så trött i går att jag missa halva ph och då är det kris. Men jag fick i alla fall sova skönt så det var ju tur.

Vet inte riktigt vad jag vill göra idag. Vädret är inte direkt det bästa så att vara ute i lockar mig inte överhuvudtaget. Sommaren har verkligen gått fort.. tänk att de flesta börjar skolan på måndag medan jag ska stanna hemma och troligtvis inte göra ett skit.

Tanken har inte slagit mig fören nu konstigt nog, att jag aldrig mer ska sätta mig vid skolbänken... åtminstone inte under de kommande året. Komm
er sakna min klass oerhört mycket faktiskt. Jag ljuger om jag säger annat. Som sagt så var det synd att vi på den absolut sista dagen verkligen insåg hur bra klass vi verkligen var.. men det är ju alltid lätt att vara efterklok.

På tal om
något helt annat vill jag färga mitt hår. Mörkt givetvis. Mitt hår har blekts i sommar så nu ser de bara helt urtvättat ut. Riktigt mörkt hår är snyggt nu när hösten börjar komma krypandes tycker jag. Så det får väl bli mitt nästa projekt.

Inga kommentarer: