fredag 24 juli 2009

100 chockladbollar

Känns verkligen som att det var nyss jag skrev att det var fredag vilket det ÅTER igen är. Som sagt så bjuder denna fredag på lite festligheter. Är dock lite skeptisk till om man verkligen ska betala in sig eller inte. Men det slutar nog med att jag är där inne i alla fall. Ska väl hoppa in i duschen snart eftersom vi drar innan tre vilket betyder att jag får stressa järnet. Men då är allt i sin ordning med andra ord. Vad jag än ska göra så får jag alltid stressa eftersom jag verkligen börjar i sista sekund.

Har i alla fall bestämt kvällens klädsel efter många om och men. Hur som haver så blev det lite bak igår, typ kring nio på kvällen eftersom det passade att dyka upp då för Jimmy! Gjorde cirka 100 chockladbollar vilket var väldigt jobbigt. Äh, nu blir det DUSCH!


Vi syns.

Inga kommentarer: