söndag 19 juli 2009

Söndag..

Ja, vad ska man säga om gårdagen.. det var i alla fall sjukt kul hos Jenny! Längesedan jag skrattade så mycket. Det började med att vi blev bjudna på middag, riktigt gott! Därefter blev det god efterätt. Sedan börja vi korka upp med lite tre i rad, öl spel, sång, visk leken och lite till. Kom väl iväg kring halv tolv fast jag och mimmi hann inte långt innan vi träffade lite människor som vi prata med. Klockan hann ticka iväg allt för mycket så det kändes ovärt att gå ut och slösa pengar och sen var det ju betydligt närmare hem också.

Vaknade sjukt tidigt och mådde väl inte så bra. Men det är smällar man får ta helt enkelt så jag har inte varit i mitt bästa skick idag så att säga. Nu ska jag snart möta upp jimmy och fixa lite saker innan han börjar jobba natt. Så det blir lugnt ikväll kan jag då säga redan nu.

Återkommer med bilder senare.

Inga kommentarer: