söndag 12 juli 2009

Storstädat

Gårdagskvällen blev inte alls så tråkig som jag trott. Satt på bron i ett antal timmar med Syrran och Anton. Vi spelade en rad olika kortspel vilket var väldigt underhållande. Sen ville även mamma vara med i ett parti yatzy där jag förövrigt vann! Senare så for jag med jimmy och sara till kvantum där vi hyrde film. Jag och Jimpan for till mig och såg på Patrik 1,5 tillsammans med en massa onyttigheter. Helt klart mysig kväll!

Idag har jag däremot varit duktig. Vi vaknade väl rätt sent och då satte jag igång med att städa mitt rum som har tagit väldigt lång tid. Har rensat båda garderoberna på kläder, skor och smycken. Fixat och donat så nu är det äntligen rent! Förstod att det var dags att städa när jimmy fick värsta nys anfallet och nös säkert över fem ggr av allt damm i rummet! haha.

Nu har jag i alla fall nyss duschat. Snart blir det middag i stan och därefter chill på bergnäset hos Carro!

Ha en trevlig kväll.

Inga kommentarer: