torsdag 30 juli 2009

Kvällsdopp

Igår fick jag äntligen träffa på Tove! Vi for till hennes mamma och fika eftersom hon hade fyllt år. Sen for vi då som sagt till storheden till Carros jobb för att fika ännu mer. Efter fikat så tog vi bussen till stan och samtidigt bestämdes det även att vi skulle ta oss ett kvällsdopp. Så jag och tove hämta lite saker innan vi då började gå mot bergnäset. Vi bada i trolltjärn eller rättare sagt tog oss ett snabbt dopp. Var dock inte så kallt.. Efter det gick vi till Carro där vi spelade lite kort och pratade lite om helgen! Efter det kom Jimpan och hämta upp oss och vi for hem till mig och sov. Vaknade tidigt idag och var faktiskt för en gångs skull klar i tid. Mötte upp Tove på stan för att vi skulle inhandla lite nödvändigheter till helgen. Nu är jag däremot hemma och har stor ångest eftersom jag inte vet vad jag ska ha på mig ikväll..........

Inga kommentarer: