måndag 27 juli 2009

En lista...

FÖDD?
26 Juli 1990
DITT LIV MED ETT ORD?
Gött.
VAD GÖR DU NU?
Sitter och svarar på denna lista och väntar på att något ska hända.
ÄR DET GIVANDE?
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, så.
VAD VAR DET SENASTE DU ÅT?
Kycklinggryta.
VAR DET GOTT?
Ja, absolut.
VEM ÄR DU KÄR I?
Jimmy.
VAR HAR DU DIN DATOR?
I mitt rum.
LIRAR DU CS?
Inte längre. Men har gjort i cirkus fyra år.....
VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Ingenting planerat än så länge!
VAR SKA DIN DRÖMKÅK VA PLACERAD?
Oj, jag vet inte. Någonstans där jag trivs!
ÅRETS HÖJDPUNKT SOM KOMMER ELLER VARIT?
Årets höjdpunkt var absolut studenten utan tvekan.
EN LÅT?
I'll be there
VAD GJORDE DU IGÅRKVÄLL?
Såg på en 3d-film med jimmy och sara!
VAD VILL DU HELST HA NU?
Även fast jag fått en hel del pengar nu vore det inte pjåkigt med lite mer.
ÄR DET MÅNGA SOM ALLTID LÄSER DIN BLOOGG PÅ INTERNET?
Jo, hyfsat.
HAR DU RAKAT DINA BEN NÅNGÅNG?
Ja, antagligen.
ÄR DU FRISKIS ELLER LATMASK?
Defenitivt en latmask.
VILKA ÄR DITT FAVORIT-PAR SKOR?
Har tre par favoriter.. kan inte välja!
ANVÄNDER DU LÄPPSYL?
När läpparna är alldeles för torra så.
GILLAR DU ATT BADA?
Ja, hur kul som helst.
VEM ÄR SNYGGSNYGG?
Oh, finns många!
NÄR KLIPPTE DU DIG SENAST?
Någon gång före studenten.
HAR DU LUGG?
Nej, inte direkt..
SAKER DU MÅSTE TÄNKA PÅ?
Just nu ingenting speciellt.
VEM ÄR DIN FAVORITLÄRARE?
Ellinor och Johan Aasa VAR mina favoriter.
GILLAR DU SPORT?
Jo, det gör jag.
VILL DU HA BARN?
Ja, i framtiden.
LÄNGTAR DU TILL DIN NÄSTA FÖDELSEDAG?
Nja, den var ju som igår. Men det vore ju inte helt fel att fylla 20 år..
ÄR DU STOLT ÖVER DITT LIV?
Det tror jag väl
GILLAR DU DIN MAMMA?
Självklart!
VARFÖR?
Dum fråga..
HUR ÄR DIN RELATION TILL DINA SYSKON?
Den är riktigt bra i mitt tycke.. eller vad säger du marre? ;-)
HAR DU ÅKT AMBULANS?
Nej, aldrig skadat mig så ordentligt.
UPPFYLLER DIN PAPPA DE MANLIGA IDEALEN?
Givetvis!!
TYCKER DU OM ATT LAGA MAT?
Nej.

1 kommentar:

Anonym sa...

mmm, förutom att jag verkar tycka att du luktar lite illa *ASG* bättre lycka nästa gång :-)