fredag 17 juli 2009

Pokerface

Då var det äntligen fredag. Har spenderat dagen på stan (igen!!) med Linda och Joss. Har varit och köpt presenter till Jenny. Fick dock leta hur länge som helst efter något bra men tillslut hitta vi något som hon förhoppningsvis blir glad över! Var även och hämtade mina skor som kommit. Grymt snygga men är lite osäker på strl men det lutar åt att behålla dem för när jag väl gått här hemma med dem gick det faktiskt riktigt bra.

Har precis käkat tacos vilket var sweeeeet och nu sitter jag här och spelar poker. När man väl har börjat är man som fast kan jag då säga. Ikväll blir det lugnt eftersom jag just nu lider av mensvärk vilket inte är så kul. Blir i stället att tagga upp inför imorgon då det blir party!


2 kommentarer:

josefine sa...

HAH jag har också käkat tacos ;D

a sa...

Det finns bara en sport i världen! det är poker!:D