fredag 10 juli 2009

Kräsen

Just nu kan jag inte känna annat än lättnad. Den stora klumpen i magen har försvunnit. Jag är fan lite kluven till detta. Vet egentligen inte riktigt hur jag ska eller skulle ha gjort. Men huvudsaken är ändå att just nu känns det som att jag gjorde det rätta.

Det är fredag. Wihoo! Men i mitt liv just nu känns det som att det alltid är fredag. Skulle egentligen ha gjort lite roliga upptåg ikväll men jag kände inte att tagget fanns där. Får vänta tills nästa helg, då ska jag ha kul! Blir väl att umgås med Jimmy eller hitta på något annat. Är jävligt sugen på cheddar-popcorn som jag lärde mig tycka om igår! Jag är ju som sagt lite rädd för att pröva äta nya främmande saker. Är riktigt kräsen när det gäller mat vilket inte alltid är så bra i alla lägen. Men har ändå börjat bli bättre på att pröva smaka.. haha!

Nåja, nu blir det annat.

Inga kommentarer: