måndag 6 juli 2009

Golfgarden

Igår var vi på Golfgarden och körde mångkamp. Var faktiskt riktigt roligt! Dock vann jag inte men det är en annan femma! Efter det for jag, joss och carro till mig. Såg på film och spelade lite kort. Sen kom Jimpan hit i vanlig ordning.

Blev väckt förjävla tidigt för att vara hundvakt, jisses.. For därefter till arbetsförmedlingen och skrev in mig. Det tog ett jävla bra tag. Sen blev det stan med Mamma! Fixade min klocka som jag fick i studentpresent, så nu kan jag äntligen ha den. Gick även och bytte ett tomas sabo armband mot en berlock eftersom jag råka få två armband i studentpresent. Blev en klackisko, passar mig ypperligt bra. Köpte mig även en ny bikini, ett linne, trosor och ett par söta örhängen. Så nu får det vara nog med shopping för ett tag, måste ha råd med andra saker också!

Ikväll blir det filmkväll på bergnäset. Kan bli mycket trevligt! Får dock sova ensam i natt eftersom J är och jobbar..

Inga kommentarer: